Van bottom up naar top down

De universitaire research levert veel doodgeboren kindjes op. ‘Dat is zeker waar’, zegt Gunnink. ‘Je hebt altijd een paar kampioenen nodig die verder kijken dan vandaag of morgen. Mensen die binnen een bedrijf als Airbus hun nek uitsteken. Want, als je zegt dat je gelooft in een bepaald kantoorruimte huren amsterdam product en het wordt niks, dan is dat bepalend voor je carriereperspectief.Je wordt geassocieerd met een mislukking.Als je carrierebewust bent, wacht je af tot iets nieuws een succes wordt. ‘En als ik kijk wie de sleutelpersonen zijn geweest, dan moet ik niet mijn eigen groep tekortdoen.Want als zo’n project aan een zijden draadje hangt, hangt de positie van mensen ook aan een zijden draadje. Hun geloof in het product was zo groot dat ze domweg zijn doorgegaan. Zij hebben alle ups en downs kantoorruimte huren leeuwarden¬†meegemaakt.Tussen 1991 en 1 997 heeft drie keer hun baan op de tocht gestaan en daarna, in de periodeAirbus, nog een paar keer.Want de industrie denkt op de heel korte termijn.’ Fundamenteel onderzoek telt vele onzekerheden, dat is inherent aan het proces. Maar de weg tussen onderzoeksresultaat en kantoorruimte huren rotterdam toepassing kent evenzovele valkuilen.
Van bottom up naar top down
In 1999 kwam het project in de beslissende fase. DurfdeAirbus het aan om het nieuwe materiaal te verwerken? En had men voldoende vertrouwen in StorkAerospace om het materiaal te produceren? Voor Stork was de afweging of met het nieuwe product geld te verdienen viel en hoe groot de risico’s waren.Want het was duidelijk dat het zou gaan om grootschalige productie en kantoorruimte huren zwolle het productieproces moest nog ontwikkeld worden. ‘Je hebt het dan niet meer over miljoenen, maar over vele tientallen miljoenen’, zegt Kees de Koning, president van StorkAerospace.’Het product was nu bekend, maar hoe moest het gemaakt worden? Daarvoor moest een heel nieuwe fabriek worden ingericht.’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.